Etsitkö sopivaa digitoimistoa, mutta et tiedä kuka kannattaisi valita ja miten edetä? Digitoimistoja on paljon ja valinnanvaraa on. Digitoimistot myös kilpailevat markkinointitoimistojen kanssa, kuten myös yksittäisten osa-alueiden asiantuntijoiden kanssa tai sen ajatuksen kanssa, että palkataan ihan työntekijä.
Vinkit
Tekoäly on tullut jäädäkseen. Se ei ole katoamassa, vaan ottaa jatkuvasti enemmän tilaa. Myös markkinoinnissa. Monia toimenpiteitä tehdään jo tekoälyn avulla ja tämä on vasta alkua. Junaan ehdottomasti kannattaa hypätä viimeistään nyt tai seurauksena on asemalle jääminen.
Sosiaalinen media on visuaalinen alusta, ja kuvien oikea koko vaikuttaa suoraan siihen, miten hyvin julkaisu toimii. Jokaisella kanavalla on omat suositellut mittansa kuville ja videoille. Tässä tiivis opas viiden tärkeimmän kanavan kuvakokoihin.
Monikanavaisuus tarkoittaa sitä, että yritys viestii ja markkinoi useassa eri kanavassa samanaikaisesti. Näitä voivat olla esimerkiksi eri sosiaalisen median kanavat, verkkosivut, blogi, uutiskirjeet, verkkokauppa ja fyysiset tilat. Tavoitteena on, että asiakas kohtaa yrityksen viestin sujuvasti ja johdonmukaisesti riippumatta siitä, missä...
Sosiaalisen median ulkoistaminen on monelle yritykselle käytännöllinen ratkaisu. Kun otetaan huomioon aika, kustannukset ja sisällön laatu, nousee ulkoistaminen usein vahvaksi vaihtoehdoksi.
Sosiaalinen media muuttuu todella nopeasti ja vauhdissa on joskus haastava pysyä. Mitä siis tulisi ottaa huomioon, kun suunnittelee yrityksen somea vuonna 2025? Muista ettei sosiaalinen media ei ole enää pelkkä lisäkanava, vaan tärkeä osa yrityksen näkyvyyttä, tunnettuutta ja myynnin kasvattamista.