Vinkit

Monikanavaisuus tarkoittaa sitä, että yritys viestii ja markkinoi useassa eri kanavassa samanaikaisesti. Näitä voivat olla esimerkiksi eri sosiaalisen median kanavat, verkkosivut, blogi, uutiskirjeet, verkkokauppa ja fyysiset tilat. Tavoitteena on, että asiakas kohtaa yrityksen viestin sujuvasti ja johdonmukaisesti riippumatta siitä, missä...

Sosiaalisen median ulkoistaminen on monelle yritykselle käytännöllinen ratkaisu. Kun otetaan huomioon aika, kustannukset ja sisällön laatu, nousee ulkoistaminen usein vahvaksi vaihtoehdoksi.

Sosiaalinen media muuttuu todella nopeasti ja vauhdissa on joskus haastava pysyä. Mitä siis tulisi ottaa huomioon, kun suunnittelee yrityksen somea vuonna 2025? Muista ettei sosiaalinen media ei ole enää pelkkä lisäkanava, vaan tärkeä osa yrityksen näkyvyyttä, tunnettuutta ja myynnin kasvattamista.